piątek, 29 czerwca 2018

AleGrafika- 4 plakaty dla fanów Harrego Pottera



Po 3-miesięcznych przebojach, związanych z przenoszeniem firmy, wracam do Was zwarta i gotowa, z głową pełną pomysłów.

Podczas przerwy myślałam nad tym, co chcę tu publikować (oprócz grafik do pobrania) i w sumie do żadnych nowych wniosków nie doszłam... jak już kiedyś pisałam ma to być ,,moje" miejsce" 
 do którego chętnie wracam ... 
Nie chce, aby stało się ono, moim przykrym obowiązkiem, ale przede wszystkim przyjemnością.
Jedyne co chciałabym zmienić to fakt, że nie wspominam wiele o sobie, więc wezmę się za robotę 
i przygotuje kilka domowo-lifestylowych postów.
Mozolnie dochodząc do sedna, przygotowałam dla Was 4 plakaty, dla fanów Harry’ego Pottera.
Nie bez powodu, gdyż skoro mam się z Wami dzielić tym, co myślę i lubię, musicie wiedzieć, 
że od dziecka jestem psychofanką książek, filmów i wszystkiego, co z Harrym związane. 

Dobra nie przedłużam .... częstujcie się moi drodzy



PLAKATY DO POBRANIA TUTAJ↓
KLIK 

To by było na tyle, ciumkam Was radośnie
https://www.facebook.com/Adatoniewypadaaaaa/
Pamiętaj!Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich projektów w celach komercyjnych.
Nie sprzedawaj, nie modyfikuj oraz nie rozpowszechniaj ich.
POBIERAJ TYLKO DO UŻYTKU WŁASNEGO 
 

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się styl bloga i cały szablon :)
    Pozdrawiam i obserwuje :)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń