niedziela, 7 stycznia 2018

AleGrafika- 3 darmowe kalendarze na 2018 rok



Witam Was serdecznie po mojej 3-miesięcznej nieobecności, nie będę się tłumaczyć... mogę jedynie uderzyć się w pierś i obiecać, że już do tego nie dopuszczę.

Jako że nie było mnie z Wami podczas świąt, pozostańmy jeszcze troszkę w tym grudniowym klimacie i pozwólcie, że złożę Wam najserdeczniejsze życzenia szczęścia, zdrowia, pieniędzy i żeby wasze blogi były chętnie czytane i odwiedzane przez masę wartościowych ludzi.
Mam nadzieję, że troszkę odkupiłam swoje winy, także przejdźmy do tego, co dla Was dziś przygotowałam.
Do pobrania czekają na Was 3 wykonane przeze mnie plakaty dostosowane do wydruku na waszych domowych drukarkach w formacie A4.
Dawajcie znać w komentarzach czy projekty przypadły Wam do gustu? Jeżeli zdecydujecie się coś pobrać, pozostawcie po sobie ślad, da mi to dawkę motywacji, aby tworzyć dla Was więcej i więcej.
Jeśli macie pomysły, jakie projekty mogłabym dla Was wykonać w przyszłości, chętnie je poznam i postaram się spełnić wasze oczekiwania, i ostatnia sprawa, jeżeli potrzebujecie pomocy przy graficznych kwestiach na waszych blogach, zapraszam do kontaktu: adatoniewypadaaaa@gmail.com
Kalendarze do pobrania  TU

Ciumkam Was serdecznie  
Klik

Pamiętaj!
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich projektów w celach komercyjnych.
Nie sprzedawaj, nie modyfikuj oraz nie rozpowszechniaj ich.
POBIERAJ TYLKO DO UŻYTKU WŁASNEGO

8 komentarzy:

  1. Świetne! Szukałam czegoś takiego! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :) Ja mam swój w postacie książki, takie dla mnie najlepsze :)

    http://kiudlis.blogspot.com/2018/01/jestes-nikim-dopoki-nie-znajdziesz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! fajniutkie te kalendarze ! :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super! Świetny pomysł! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo śliczne kalendarze. Najbardziej podoba mi się ten niebieski z dziewczyną :)

    https://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń