sobota, 16 września 2017

AleGrafika- 3 darmowe plany lekcji



Witam Was serdecznie:)

Wiem, wiem, szkoła zaczęła się już na dobre, no ale ponoć na prezenty nigdy nie jest za późno:)
Musicie wiedzieć, że należę do grupy osób zawsze spóźnionych, więc u mnie wszystko w normie...
Przygotowanie dla Was planów lekcji cofnęło mnie w czasie do lat szkolnych i jedyne co pomyślałam to: ,, całe szczęście, że już jestem dorosła"!
Wiele osób ma zupełnie odwrotnie, jednak ja należę do tych, które niesamowicie cieszą się z dorosłości, niezależności i braku przymusu uczenia się matematyki:P
Może to kwestia tego, że nie mam nad głową jęczącego szefa, całego w pretensjach, gdyż jestem nim sama dla siebie (tylko czasami mój stary troszkę mnie w pracy strofuje). W każdym razie do szkoły bym się nie cofnęła, a aby dodać wam otuchy z racji tego, że wy musieliście do niej wrócić, przygotowałam 3 pozytywne, kolorowe plany lekcji do pobrania TUTAJ
Prezenty do pobrania są w formacie a4, a zapisane w rozszerzeniu pdf.








Mam nadzieję, że spodobają się Wam przygotowane przeze mnie propozycje. Jeżeli któryś planów przypadł Ci do gustu, zostaw proszę komentarz, będzie mi bardzo miło.

Całuję Ada

Pamiętaj!
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich projektów w celach komercyjnych.
Nie sprzedawaj, nie modyfikuj oraz nie rozpowszechniaj ich.
POBIERAJ TYLKO DO UŻYTKU WŁASNEGO.


6 komentarzy:

  1. Piękne są ☺
    Jak tylko będę miała dostęp do komputera, to ściągnę dla mojego przedszkolaka ten z łódką ⛵

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy jesteśmy młodzi, chcemy stać się dorosłymi. Gdy stajemy się dorośli, pragniemy wrócić do lat szkolnych. :) Plany zajęć z pewnością będą przydatne dla uczniów. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyy! Super! Podobają mi się! Akurat przed chwilą tata mi dał plan lekcji jakiś... nie wiem skąd, bo jest cały wygnieciony i chyba będę musiała go prasować. Albo po prostu skorzystam z tych, co wysłałaś :D

    Pozdrawiam ciepło!
    http://karina.stankowicz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne plany, zwłaszcza pierwszy bardzo mi się spodobał! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne grafiki. Chociaż swój plan lekcji wykonuje własnoręcznie i jest przy tym wiele dobrej zabawy :D
    obserwuje tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz talent! Niesamowite są te plany lekcji, aż nie mogę się zdecydować który sobie pobrać *.*
    Chętnie dołączam do grona obserwatorów
    Pozdrawiam cieplutko
    https://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń