sobota, 1 września 2018

AleGrafika- 3 darmowe plany lekcji


Jak tam moi drodzy, gotowi do szkoły????
Ja całe szczęście, mam to już za sobą i nie muszę stresować się pierwszym tygodniem września czy października.
Aby podtrzymać tradycję i w tym roku, przygotowałam dla Was 3 wyjątkowe plany lekcji, odsyłam Was również, do postu z zeszłego roku gdzie znajdziecie inne projekty!KLIK!




Mam nadzieję, że projekty się podobają i każdy z Was znajdzie w nich coś dla siebie.
Byłabym bardzo wdzięczna, gdyby każdy z Was...pobierających i nie tylko, pozostawił po sobie ślad w postaci komentarza lub lajka (tu, na !FB! czy !INSTA!).



Projekty w formacie PDF do pobrania !TUTAJ!

  
 To by było na tyle, ciumkam Was radośnie

Pamiętaj!Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich projektów i treści w celach komercyjnych.
Nie sprzedawaj, nie modyfikuj oraz nie rozpowszechniaj ich.
POBIERAJ TYLKO DO UŻYTKU WŁASNEGO


























1 komentarz:

  1. Super Grafiki, mam nadzieję, że w grudniu pojawią się całoroczne plannery albo może jakiś terminarz :)

    OdpowiedzUsuń