wtorek, 13 lutego 2018

AleGrafika- Walentynkowe komplety kuponów dla niej i dla niego


Dziś będzie walentynkowo, bo jak mogłoby być inaczej. Wiem, że późno i to bardzo... jestem na siebie mega zła, gdyż naprawdę miało być ambitnie.  Jednak nawał pracy i choróbska zatrzymały mój zapał i wyszło jak zawsze... Pomimo tego udało mi się wykorzystać moje spóźnialstwo, i stwierdziłam, że przecież takich jak ja jest na pewno więcej! Tak też powstał pomysł na ten post.

Przypominam, że walentynki już jutro! Jeżeli nie masz jeszcze pomysłu na kreatywny walentynkowy prezent dla swojej drugiej połówki, to dobrze trafiłaś/eś! Dziś przygotowałam dla Was, 2 Walentynkowe komplety kuponów dla niej i dla niego do darmowego pobrania. Gwarantuje, że każdy nawet najbardziej wybredny chłopak czy dziewczyna ucieszą się z tej niewielkiej dawki władzy, którą dzięki kuponom im ofiarujesz.

Częstujcie się, zapraszam!



 Piliki do pobrania TU!

 To by było na tyle, ciumkam Was radośnie.
https://www.facebook.com/Adatoniewypadaaaaa/
 Pamiętaj!
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich projektów w celach komercyjnych.
Nie sprzedawaj, nie modyfikuj oraz nie rozpowszechniaj ich.
POBIERAJ TYLKO DO UŻYTKU WŁASNEGO

3 komentarze:

  1. bardzo inspirujące pomysły na prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalny pomysł na te kupony. Myślę, że nie jednej dziewczynie i nie jednemu chłopakowi by się spodobał taki prezent.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie szykuję chłopakowi takie kupony na urodziny, ale już samodzielnie zaprojektowałam wzór :)

    OdpowiedzUsuń