poniedziałek, 12 marca 2018

AleGrafika - Miesięczne zestawy plannerów: Marzec / Kwiecień 2018



Piszę do Was jak zwykle spóźniona, ale już jestem i nigdzie się więcej nie wybieram :P Jako że wiosna zbliża się wielkimi krokami, pracy w drukarni mamy po pachy, a ilość projektów, które zrobiłam przez ostatnie 3 tygodnie, przyprawia mnie o ból głowy i oczu. 
Jednak zmotywowałam się i stworzyłam dla Was kolejne plannery, tym razem na miesiąc do przodu, aby nikt nie czuł się poszkodowany. Nie przedłużam...bo co tu dużo pisać:) Częstujcie się moi drodzy...
PLIKI DO POBRANIA ↓
PLANNERY MARZEC - KLIK!
PLANNERY KWIECIEŃ - KLIK!

 To by było na tyle, ciumkam Was radośnie
https://www.facebook.com/Adatoniewypadaaaaa/



Pamiętaj!Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich projektów w celach komercyjnych.
Nie sprzedawaj, nie modyfikuj oraz nie rozpowszechniaj ich.
POBIERAJ TYLKO DO UŻYTKU WŁASNEGO 

4 komentarze:

  1. Hej! Po pierwsze masz prześliczny szablon, aż chcę się tu zostać! Wpis naprawdę oryginalny😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie super! takie zapisywanie planów motywuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dzięki :) bardzo lubię takie plannery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie! Dziękuję! Takie plenery w sam raz dla kogoś takiego jak co ma problem z planowaniem.

    OdpowiedzUsuń